Dressyrkurs 24-25/6

Ett tag sen jag skrev här, jobbat hela veckan så då har jag inte hunnit eller orkat rida.. Men iallafall var ju på dressyrkurs förra helgen och jag tycket att det gick jättebra, nytt ställe och nya hästar. 
Första dagen tränade vi på skänkelvikningar och det gick bra korta sträckor, sen fick vi rida rakt fram för att inte fastna i det spåret. andra dagen gick skänkelvikningarna ännu bättre! :) 
 
Sammanfattningsvis: roliga träningar och deffenetivt jobbiga ;) vet även nu i efterhand vad jag ska träna på, håller inte händerna jämt på böjt spår av någon anledning? :P
Fast jag tycker nog faktiskt att det är roligare att träna för Sannapanna! (a) 
 
Ni får ingen film, då det inte funkar att redigera dem på våran stora dator och skoldatorn är på lagning... ska se om jag kan fixa något program som jag kan redigera filmerna i :)
 
 

 

Kommentera här: