Hoppträning 30/6

Hoppträning för sanna i Lördags, tycker att det gick jättebra! Vi hoppade en bana på 6 språng och andra gången jag hoppade det näst sista hindret så glömde jag bort vart jag skulle.. ;) 
 
 (det blåa stäcket framför hinder 2 är en bom)
Vi hoppade inga höjder idag utan mer att ha ett jämt flyt runt hela banan, tycker det gick braa! Hadde 2 galoppsprång mellan bomen och hinder 2 och och hinder nummer 3 var ett plank. 
 
Själva hoppningen gick jättebra och jag försökte få fram honom i galoppen så att han tog ut steget och hoppade av tidigare istället för precis innan. Funkade jättebra och han hoppade t.om. av lite stort ibland ;)
 
Vart ett tag sen vi tränade för sanna, jättetråkigt ( :C ) men hon vet verkligen vad vi klarar och vad vi inte klarar! är så glad att jag har henne att träna för! längar tills nästa gång! :D heheh
 
Samma sak här med film.. ska försöka fixa något program så att jag kan fixa en film :) 
 
Hehe han hoppade av lite stort ;)
borde kanske korta lädrena lite (a)
 


Kommentarer:

1 ella:

skriven

Amanda hur var det med dressyr sadel sa vi inte att du inte skulle hoppa i det ??? :)

2 ella:

skriven

Amanda hur var det med dressyr sadel sa vi inte att du inte skulle hoppa i det ??? :)

Svar: haha joo, men du hade ju bytt stigbyglar på hoppsadeln och stigbyglarna är för små för mina fötter ^_^
Amanda

Kommentera här: