Hoppträning 2012-05-07

Hade hoppträning för sanna idag!
Vi hoppade en bana med en komination med 2 språng emellan och en linje på böjt spår.
Tycker det gick jättebra, Gandalf skötte sig super bra, vi hoppade lite högre idag ca 70-80, jag kunde ha ridit bättre och det finns massa saker jag vet som jag ska tänka på men det är så svårt att tänka på det när man väl sitter i sadeln ^^
-
-
Iallafall vi hoppade en bana med 5 språng, banan var bra och väldigt rolig. Jag måste verkligen bestämma mig vart jag ska och ha kvar gandalf i rätt galopp innan hindret då han byter ibland, fast det vet jag inte heller hur jag ska göra så jag får väl testa mig fram.. ;)
-
-
Nu taggar vi för nästa gång så att jag kan tänka på allt jag gjorde "fel" idag! :) Här kommer några bilder :)
TACK O HEJ! ;)

Kommentera här: