Hoppning 08-09-2012

Hoppade lite för sanna idag, gick bra. Men han vart jättekonstig i början och lyssnade inte alls så fick säga till honom ordentligt sen efter det var han jätteduktig! :)
 
Vi gjorde lite blandade övningar idag, när han inte lyssnade så körde vi mycket avsaktningar och igångsättningar och det hjälpte väldigt mycket, sen hoppade jag 2 studs, 1 galoppsprång och sedan räcke några gånger. sen hoppade jag en ensamnstående oxer och sist en galoppbom och 1 galoppsprång till ett räcke som idag landade på som högst ca. 1 meter. Med andra ord höjdrekord för oss :))
 

<3
 

Kommentarer:

1 Nea~:

skriven

Sv: Tack! :) Jag har en Nikon D3100, världens bästa nybörjar kamera! Objktivet är orginal objektivet man får med, 20-55 :) Tyckte inte om dom innan jag redigerade dom, det gjorde jag i Photoscpae & ändrade lite lju, förstärkte bilderna också :)

Svar: Man måste ju börja någonstans ;) ahaaa tycket det såg ut som om att du hade ett 50 mm f/1.8 objektiv med tanke på hur suddig bakgrunden är :)
Amanda

Kommentera här: