Hej igen

I veckan var det min sista praktikvecka på Vena Dressyrcenter och det var jätte tråkigt att åka därifrån fått så många nya vänner och jag trivdes väldigt bra där! Ialla fall så har internetet där upp krånglat lite grann så vi har inte fått igång det och jag har fått koppla upp min dator på mitt mobila internet och i det rumet vi sov i var det inte världens bästa teckning = huuuuur segt som helst ;)
 
Lasse - Ny häst, kom sista veckan och det kom även en till men den fick jag tyvärr ingen bra bild på... Nya hästar som kommer till Vena får stå i karanktän i ca 2 veckor enbart för att se så att de inte har några sjukdomar som kan smitta sig till de andra hästarna ;) Också har vi lille Jojje :)
Bonnie som jag red några gånger :) Så mysig häst dock spänd emellan åt och rädd för mötade hästar :/
 
Tog tyvärr inte så mycket bilder med kameran när jag var där, men har lite olika bilder (mest på lammen) på mobilen som jag skulle kommer lägga upp :) Dock inte bara på lammen så ni behöver icke oroa er, haha...
 

Kommentera här: