Lever på moln...

Hoppade Gandalf lite idag i ösregnet och det gick hur bra som helst! han gjorde sin första byten!! Haha trodde knappt mina ögon nr jag såg att han bytte så var tvungen att kolla flera gånger... ;) 
 
Testade att lägga 3 bommar på böjt spår med den mittersta upplagd på 2 hinkar, men fick inget bra flyt i det så den upphökda bommen rev han ner hela tiden och kan ju inte hopa av och upp hela tiden så tog bort det och hoppade lite studs på 2 hinder och sedan oxer och räcke. Gick jättebra verkligen! :D 
Längtar tills någon kan filma oss när vi hoppar så kan jag nästan garantera att ni också kommer att se skillnad på det! :)
 
Jag menar kolla bara på dressyren ;) Översta bilderna från 2011 och understa från i år :)
 

 
 

Kommentarer:

1 Kajsa:

skriven

Så fina ni är :D

Svar: Taack, vad glad jag blir! :'))
AmandaEkberg

Kommentera här: