Veckoschema

Nu när jag har Jameson med så måste jag ta och plannera mina veckor lite ytterligare så att han får träning utspritt under hela veckan och inte bara helgerna. 
 
Så nu gör jag en plannering för de kommande dagarna istället. 
 
Onsdag: Gandalf - Lösgörande på åkern Jameson - Första uppsittningen så lite start och stop även det på åkern så att han ska få framåtbjudning(longerar före)
Torsdag: Gandalf - Uteritt
Fredag: Gandalf -  Galoppjobb tror jag beroende på underlag etc. Jameson - Longering och även lite trav, eventuellt ute beroende på hur mycket energi det finns annars på åkern. 
Lördag: Är antagligen hos Marita då så båda vilar. 
Söndag: Gandalf - Markarbete fall väderprognosen stämmer och det inte är för hårt i backen. Jameson - Samma sak som förra gången. 
 
Det är det som förhoppningsvis kommer att hända i veckan, vi har frilufts dag imorgon egentligen men med tanke på hur underlaget är ute så (isgata) vågar jag inte tänka på hur det är i backen och jag har åkt skidor 2 gånger pch andra gången ramla jag på mage hur det nu gick så vågar inte riskera något nu ;)
 
 
 
 

Kommentera här: