Hööks

Idag var jag som nämt tidigare på Hööks med Jenny :) Skulle köpa handskar då alla mina är sönder och det kan vara bra att ha ett helt par inför praktiken! Köpte i alla fall dessa; 
Dem kostade 199:- så nu hoppas jag verkligen att dem ska vara bra och hålla! Men dem känns väldigt slitstarka och jag har bara hört gott om dem! Är det någon utav er som har dessa handskar? Vad tycker ni om dem? :) Ni får en utvärdering utav dom när jag kommer hem :)
 
Köpte inget mer på hööks då det var handskar som var prio 1 och har redan allt annat som jag behöver ha med mig. :) Helt onödigt inlägg men tänkte visa vad det var för handskar som jag köpte.
 

Kommentarer:

1 Sandra - Satsande junior!:

skriven

sv: åh okej, hoppas ni får en mysig uteritt på lördag då! :)

2 Julia Axelsson:

skriven

Sv: Tack så mycket :)

3 Nora Bååth:

skriven

SV: jag har svarat på dina frågor i ett inlägg :)

Svar: :)
AmandaEkberg

4 Mirra - NH och hoppryttare:

skriven

Sv: jag köpte honom av en tjej som hette Wilma.
Han stod på en ridskola i länghem

Svar: Aha, då var det nog in han.. Men måste säga att det var väldigt likt! :)
AmandaEkberg

Kommentera här: