påsklov

Har påsklov nu som säkert väldigt många andra även har just nu. Vilket innebär att sova ungefär halva aha ne skämt å sido ;)
 
Idag och imorgon tar Lotta Gandalf, superskoj! Jag mår inte helt hundra så... 
Idag ska jag försöka läsa min engelska bok som vi har fått en hemtenta på och den verkar vara relativt svårläst så lika bra att börja på den direkt. Senare ikväll ska jag träffa en kompis som jag inte träffat sen förr året :/ Imorgon kommer en annan kopis hit :) Hon har inte sett det nya stallet så vi kankse åker upp så hon får se det, Lotta rider :)
På torsdag ska jag och en kompis till Hööks, måste köpa nya handskar till praktikten. Skojar inte när jag säger att jag inte har ett enda par som är hela och då har jag ändå 5 par handskar ;) Och alla är sönder i fingrarna haha,
 
På fredag ska jag också vara med en kompis, måste även klämma in Gandalf där. Annars får jag åka till honom på Lördag och hämta mina grejer som ska med på praktiken :) För på söndag åker jag :) Jag och en kompis sa ha våran praktik på Vena Dressyrcenter i kungälv i 2 veckor och det ska bli super skoj! Förhoppningsvis har dom internet där så att det kan komma upp lite inlägg :) 
 
 

Kommentarer:

1 Carro:

skriven

Du är inte sugen på ny design? Sugen på att göra en åt dig (A)

Svar: Åh! Det får du jätte gärna göra om du har lust :) men har tyvärr inte råd att betala något :/
AmandaEkberg

2 Carro:

skriven

SV: Jag gör en gratis åt dig då det var jag som erbjöd mig ;) du kan ju skicka lite bilder osv till min mail :D

Svar: åh vad snällt! :') Vad vill du ha för bilder? :) och vad är din mail? :)
AmandaEkberg

3 Carro:

skriven

Ta dina bilder du gillar mest, och gärna några st så jag har lite alternativ att välja mellan :) [email protected]

Svar: Så nu har skickat några bilder :) haha vad dum jag är, din mail står ju på din kommentar ;)
AmandaEkberg

Kommentera här: