Saknar ord..

Bild från när jag longerade igår och det gick jättebra! ed tanke på första gången jag longerade honom så stack han i galoppen men nu sticker han nästintill ingenting!! :D 
 
Idag red jag inte, då jag skulle få gå upp och det spöregnade när jag kom fram med bussen och då vart jag inte så sugen på att gå 30 min i spöregn och sedan byta om till kalla kläder så åkte hem och drygade lite och sen hängde jag med upp och kvällsfodrade. Vi kollade fall Taloz gick rent då han var lite konstig igår och han gick ltie konstigt på vänster fram men vi tror att det beror på att han är stel och gammal för igår efter en stund så gick han rent...  som han även idag gjorde så det är förhopningsvis igen fara med honom. :)
Gandalf busade jag runt med mest och knöt grimskaften om halsen på honom och började springa och han sprang efter så snällt även när jag sprang snabbt och tvärnittade och han inte var riktigt beredd så han stannade lite framför mig, men då vände han sig om så att han stog med huvudet framför mig.. :') 
 
Ronja filmade lite ska se om hon vill skicka den eller om det blev något, hennes mobil dog precis efter.. hahahaa
 
 

Kommentarer:

1 sonny:

skriven

Hej sjukt fin blogg och fin header . Kolla gärna min blogg . Hoppas DYU STANNAR HOs min

Svar: Tack så jättemycket! :D Din blogg är också väldigt fin! :)
AmandaEkberg

Kommentera här: