Sista dagen hemma

Idag är det sista dagen som jag är hemma, för imorgon åker jag till praktiken! Ska bli så sjukt skoj, hon som vi har pratat med verkar otroligt trevlig så ser fram emot detta! Dock är jag lite nervös att få med mig alla väskor på bussen och att åka tåg för första gången men det ska nog gå bra! (hoppas jag ;)) 
 
Det finns internet där som vi får låna så jag kommer att uppdatera er med så mycket bilder som jag orkar ta och lite vad vi får göra om vi inte bara får mocka då såklart... 
 
Så idag har jag inte gjort så jättemycket, dubbelkollat så att jag har packat med mig allt och imorse var jag uppe och red Gandalf och det gick så otroligt bra! Han var lite osamarbetsvillig till en början men det släppte efter en stund och han fick jättefin trav med bra tempo och takt! Sen fick han även galoppen otroligt fin! Det var den finaste galoppen jag någonsin haft på honom, både harmonisk men man kände hela tiden "powern" och styrkan när han galopperade! Riktigt skoj, bara synd att jag åker i väg nu i en vecka(kommer hem på fredag kväll och åker söndag förmiddag, om inget oväntat händer) och inte kan fortsätta jobba med den galoppen :(
 
Bild tagen från Lottas Facebook :) Vi red över nya motorvägen två gånger idag ;)
Vad tycker ni om Gandalfs nya läppstift? ;)
 

 
 

Kommentarer:

1 Carro:

skriven

Åh, är det nåt lepstift han rekommenderar? ;) Tänkte till Donna, haha..

Förlåt att jag inte börjat med din design än, ska göra det så fort jag får tid över :) nästa vecka är jag mer ledig. :D

Svar: haha ja, det tror jag allt ;) han brukar ha på sig detta, kanske blir lite för ljust till donna men ge henne lite morötter innan så kanske det blir med lite färg ;) Det gör absolut inget! Gör den när du har tid och ork :))
AmandaEkberg

Kommentera här: