Onsdag

Har studiedag idag och jag var jätte taggad på att cykla upp till stallet men när jag vaknade i morse så hade det kommit ca 10-20cm (vet itne riktigt hur mycket, har inte varit ute än;)) snö och det ser ut att blåsa väldigt mycket så den planen fick jag slopa direkt... 
 
Min backup plan var att jag skulle ta bussen ut och gå upp men att gå ca 2.5km i det här vädret låter inte heller så lockande. Börjar bli sjuk med så vill inte tänja på riskerna. Så jag tar en slappdag idag, redigerar lite bilder, kollar serier och kanske fixar några tidsinställda. Ni kan även få önska rubrik, det vill säga ni kommenterar med en rubrik så skriver jag om den sen. 
 
Nu ska jag återgå till mitt slappande, hörs senare idag kanske :)
 
 
Simba - Lottas hund 
Skulle det vara roligt att se lite andra kort jag har fotat och inte bara hästbilder? :)

Kommentarer:

1 Carro:

skriven

Är det här du kommer blogga nu framöver och inte på andra bloggen? :)

Svar: Japp, nu kommer jag blogga här :)
AmandaEkberg

Kommentera här: