Gandalf 22 April

Kom hem vid 21.00 igår så då orkade jag helt enkelt inte sätta på datorn och blogga. ;) Så ni får en liten sen uppdatering istället. :)
 
Jag red ut en sväng i skogen och tanken med hela rundan var galopparbete så han fick galoppera långa sträckor och gjorde relativ mycket övergånger till galopp och innan har han varit väldigt seg mot galoppskänkeln men igår så räkte det nästan enbart att jag vred om bäckenbenet och tryckte lite med skänklarna! Eftr första galoppen fick han sig en lång skritt paus och vi red upp på en väg och utforskade lite då han tycker det är väldigt skoj. Vi kom högre och högre upp på berget sen kom vi fram till ett kalhygge som jag red över och upp för en liten backe och därifrån såg jag ut över hela Ulricehamn! Riktigt mäktigt, försökte få med det på bild men känslan blir inte densamma, tyvärr... 
Sen ska jag tvinga någon att fota lite fina sommar bilder då det finns en superfin stig med massa björkar runt om så den kan nog bli riktigt fint där i sommar! 
 
 
Imorgon åker jag och min klass till Göteborg Horseshow!! Så då åker jag förmodligen inte upp och rider, får se om jag hittar något skoj jag kan köpa till Gandalf, har inte så mycket pengar kvar efter praktiken... ;)
 

Kommentera här: