Hemma och landar

Kom hem igår kväll efter den första veckan praktiken. Det har varit superbra och väldigt lärorikt! Lärt mig massor utav sådetaljer och förhoppningsvis så ska vi kolla på några ridlektioner i nästa vecka och se om man kan snappa upp något viktigt där. :) Jessica som äger stället är jättetrevlig eller ja all personal där är jättetrevliga och snälla! stort plus!! 
 
Om ni följer min instagram så fick ni se en bild på hur det ser ut där och tänkte att jag gör en summering nästa vecka efter att praktiken är slut så får ni se lite bilder, har dock inte hunnit ta så många än men ska ta lite när vi kommer dit på söndag fall det inte regnar :) Instagram @ amandaaekberg
 
Idag var jag upp hos Gandalf (♥) gud vad jag har saknat honom och ändå har det bara gått en vecka men vetskapen om att jag inte har 15 min till honom gör nog att man saknar honom ännu mer! Idag var han iaf VÄLDIGT pigg!! Har nog aldrig suttit på honom när han har varit så pigg innan, kändes som om att han skulle kunna galoppera flera mil... xD I och med att han var så pigg så var han inte så lätt att arbeta så blev mest en mys/bus tur idag och jag tror nog att han uppskattade det. :)
 
 
Han fick sig en total makeover idag ;) Imorgon åker jag tillbaka till Vena så ni får ha det super tills jag hittar hit igen! :)
 

Kommentera här: