23 Mars

Red ut en sväng igår med Ronja och Taloz vi tog det lugnt då Taloz inte riktigt har varit sig själv. Det gick jättebra ändå och Gandlaf var fin hela tiden och trampade på bra och han fäller som bara den nu... Har man en svart tröja på sig när man börjar borsta så dröjer det inte länge förrän den är vit ;) haha
 
Har träningsverk med och ahr haft det sedan idrotten i fredags, så det var nog bra att vi tog det lugnt igår. Jag och Ronja orkade inte vänte på skjuts hem så vi bestämde oss för att ta en promenad hem. Ca 6 km blev det och tog ca 1 timma. Så idag har jag mer träningsverk i vaderna än vad jag hade igår haha orkar inte med mig själv XD
 
Idag ska jag nog inte rida, mamma jobbar helg så har ingen skjuts ut och Ronja hade en uppsats som hon skulle skriva klart idag så får bli en stallfridag igen... Så då får Rulle(min fågel) en storstädning i hans bur istället. 
 
 

Kommentarer:

1 kajsa - 100% häst:

skriven

Vilken fin häst du har! :)

Svar: Ja han är väldigt fin :')
AmandaEkberg

Kommentera här: