5 saker ni inte visste om Gandalf

  • Han kan puss på kommando, man tar händerna bakom ryggen och gör ett puss ljud. Funkar de flesta gånger. :)
  • Han är väldigt speciell men väldigt lätt att ha och göra med. 
  • När man ska kratsa hans bakhovar och man tar upp dem första gången så lägger han all vikt på dem så att han typ tappar balansen och dunsar ner med hoven i backen... Men han gör inte så om man för hans bakhovar bakåt och neråt, tror han känner sig säkrare med det eller nåt ;)
  • Han ska bita på allt som går att bita på, speciellt snören på typ jackor och sånt...
  • När vi är ute och rider så är det precis som att han vill få av mig genom att gå igenom allt granris som hänger över vägen, haha... 
 
 

Kommentarer:

1 Carro:

skriven

Bli vän med mig på facebook tycker jag :D hittar inte dig:/ Caroline Mattsson heter jag, du känner nog igen mig och Donna på bilden ;)

Svar: hitta dig! :)
AmandaEkberg

Kommentera här: