Värsta veckan..

..har jag framför mig nu.. 
3 Nationella prov (måndag, tisdag & onsdag),
1 svenska grammatik prov(tisdag),
1 biologi inlämning(fredag),
hästkunskapsläxa(torsdag),
samhällskunskapsläxa(kom på i torsdags att jag glömde boken i skolan... måndag),
engelska boken måste bli klar så jag kan börja med hemtentan, fast den ska inte vara klar förrän nästa Onsdag. 
Sen har vi ytterligare 1 till nationellt prov nästa vecka! Sommarlov du får gärna komma NU!
 
Haha får se på den ljusa sidan, det dröjer inte länge tills det är SOMMARLOV! 
 
Inte nog med att jag har mycket att tänka på i skolan så har hon som ringde till mig och sa att jag fick sommarjobb inte ringt upp mig igen som hon sa... Hon ringde ju på mässan så jag kommer inte ihåg vad hon sa att hon hete och jag glömde fråga... Så typiskt, hoppas att hon ringer snart i alla fall! :D
 
 

 
 

Kommentera här: