Mardrömmar

Är det någon mer än jag som verkligen hatar mardrömmar? 
 
Hade en i natt och den utspelades på det värsta stället som går för mardrömmar, hos Gandalf... Hos Gandalf har jag min trygghet och där är jag säker så där vill jag inte ha några mardrömmar.. Vaknade imorse och grät nästan så rädd var jag.. hahah
Brukar sällan ha mardrömmar men det har hänt nu 2 gånger den senaste månaden och första gången var jag hos jesper så då var jag ju inte själv så det var lite skönare faktiskt.. :) 
 
 
Hoppade stallet idag då jag har vart lite halv orolig hela dagen på grund utav det och imorgon ska vi till göteborghorse show så då är jag hemma sent så åker upp på fredag och pussar honom massor på mulen för det är han värd. ♥ Han är värd några dagars vila också :) 
 
Mitt hjärta, vet att jag inte har någon hjälm men skulle bara hoppa upp och ta det kortet och har väldigt bra kontroll på honom så ni behöver inte oroa er ;)
rekommenderar inte att rida utan hjälm förövrigt! på med hjälmen! 
 
 

Kommentera här: