Kandar

I förrgår(onsdag) var jag och köpte ett kandar till Gandalf som Lotta hade hittat. Så det ska jag försöka prova idag fall jag kommer upp till stallet. 
Ska försöka dra med mig jesper upp så att han kan filma första gången jag rider på det så att jag själv kan se vad jag ska förbättra samt att jag vill kunna se hans utveckling på 1 månad. :) 

Har inte ridit honom sen i Lördags tror jag attdet vr men Lotta har ridit honom, skönt för honom så slipper han jobbiga mig i några dagar med. ;) 

Nu är det sista skoldagen för denna veckan och jag började i onsdags med ridning och då fock jag bästa Curre, Bea filmade lite så det kommer att komma upp här sen. :) 




Kommentarer:

1 Evelina:

skriven

Hej Amanda!
du får gärna berätta i ett nytt inlägg vad Kandar träns är för något? och vad det är bra för?
alla vet nog inte det och då får du ett bra tillfälle o skriva ett nytt inlägg ;)

Svar: Hej! Ja absolut kan jag göra det! :D tack för din kommentar :)
AmandaEkberg

Kommentera här: