Legat sjuk...

Efter att jag hoppade förra veckan kände jag sakta hur ryggen bara började värka och det gjorde så ont.. har aldrig haft så ont, npgonsin.. 
Hade sån värk att jag inte orkade gå upp till Gandalf utan bara la mig och sov när jag kom hem. 
Sen på Onsdagen kom jag hem och hade världens huvudvärk, gick över lite under natten men sen kom den tillbaka på torsdag förmiddag och då bestämde jag mig för att åka hem, skulle vart med på öppet hus till kl. 20.00 men kände redan då att det orkar jag aldrig. 
Väl hemma så la jag mig och sov till kl 5 ungefär, åt sen gick jag och la mig igen. lite bättre på fredag men bestämde mig att vara hemma hade bara ändå en lektion. 
Helgen gick och det var helt ockej tills söndagen då bröt huvudvärken ut igen och denna gågnen ännu värre och jag bara låg och sov.. Hade ingen ork til något. 
Och där blev jag sjuk och fram tills idag har jag abra legat i fotöljen och sovit, inte ätit något så har tappat närmar 3 kilo.. 
men nu är jag bättre så imorgon åker jag till skolan och Gandalf! :)
 
Ni får en bild på min pojkvän med hans bäbis ;) ska forsöka övertala honom att fota porträtt på mig och gandalf i helgen! hehe :))) 
 
 
 

Kommentera här: