Släpper bomben!

 
Jag har köpt Gandalf! Nu är han helt min egen och han har flyttat till mitt jobb i travstallet! Känns helt underbart skönt faktiskt.
 
Han har börjat bli himla fin i ridningen nu, verkligen jättefin! Men som vanligt så måste man ha sina svackor och idag hade vi en sådan...
Han har fått några konstiga utslag precis i sadelgjordsläget så har inte ridit på några dagar och idag så skulle jag rida lite, barbacka såklart. Och taggade för att äntligen rida i ridhuset och trimma lite med bra musik i lärarna. Och med tanke på att han stått några dagar så valde jag att ta kimbelwicket och det skulle jag inte gjort.. han blev typ skogs tokig, nej men det gick inget bra. Helt plötsligt så kunde vi inte svänga i galoppen utan han bara galopperade på tvären och ja.. detta passet stryker jag..
 
 
Är så tråkigt när det blir så när man är hur taggad som helst och sen går bra allt precis allt helt fel! :(
 
 
 
 
 

Kommentera här: